Zakupy, chwyt marketingowy

Oferta może być przeróżna, jednak musimy być czujni na to co nam chcą sprzedawcy wcisnąć do ręki. Na zakupach znajdziemy niejedną super ofertę, która okaże się chwytem marketingowym dla niezorientowanych konsumentów, dlatego też każdy z nas musi być czujny na wszelkie przekreślone ceny na produkcie. Czasami zdarza się i tak, że na opakowaniu mamy dwie ceny i nie wiemy, która jest prawdziwa, stąd też zanim podejdziemy do kasy lepiej zapytajmy kogoś na hali a dopiero później myślmy czy decydujemy się na kupno czy też rezygnujemy. Zakupy ciągle będą nam się kojarzyły z marketingiem, gdyż jakoś trzeba namówić konsumenta do kupna, nawet jeżeli nie jest chętny na taką rzecz. Sposobem na niezdecydowanych konsumentów jest odpowiednie podejście przedstawiciela firmy, osobę odpowiedzialną za dany dział produktów czy doradcę. Wszelkie przeceny mogą być nieraz zamydlające oczy konsumenta, a miłe słówka – w czym pomóc również nie zawsze są szczere. Oferty jako chwyt marketingowy spotyka nas na zakupach codziennie, i zwykle psuje nam zaplanowanie zakupów. Kiedy już mamy wypisane produkty na kartce, powinniśmy strzec się od przypadkowych przecen, rozpraszających nasze nastawienie na wydatki. Taka uwaga kierowana jest do osób, które mają słabą głowę do wydawania pieniędzy i szybko mogą się przeliczyć.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.