Relacje klient – sprzedawca w sklepie

Jeśli się jest w sklepie, trzeba potrafić się także zachować. To bardzo ważne, ponieważ nie każdy potrafi być przyjemny dla osób, które sprzedają w danym butiku. Niestety, kultury niektórym brak, a trzeba przyznać, że gdyby nie sprzedawcy zrobiłoby się kilka o ile nie kilkanaście zakupowych wpadek. Co zrobić, kiedy się nie wie, co wybrać, jaki jest rozmiar danej rzeczy? Odpowiedź jest bardzo prosta: człowiek udaje się do ekspedientki, która na pewno pomoże, ponieważ, jak to już powszechnie wiadomo – ma prowizje od każdej sprzedaży. Dlatego też sprzedawczynie muszą naprawdę czasem wiele znieść i robią to tylko po to, żeby zadowolić klienta i tym samym zarobić trochę więcej aniżeli podstawowa stawka. Klienci jednak jeśli chcą dokonać dobrego zakupu także powinni wykazać się czymś takim jak empatia i kultura. Wtedy mogą liczyć na wzajemności całość atrakcji może zostać przeprowadzona w miłej i przyjaznej atmosferze, a to na pewno zawsze warto podkreślić i budować z każdym człowiekiem, nie tylko podczas zakupów, ale każdego dnia z każdą osobą. Uprzejmości nigdy za wiele, zwłaszcza podczas zakupów, kiedy to dobra rada znaczy więcej aniżeli pospolite lanie wody, które nie daje żadnej korzyści, a jedynie stratę czasu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.